• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
מינויים

מונה מנהל חדש למכון להתפתחות הילד בבית החולים ספרא לילדים

ד"ר עמר בר יוסף, סגן מנהל בית החולים ספרא לילדים במרכז הרפואי שיבא, מונה לתפקיד

ד"ר עמר בר יוסף, מנהל המכון להתפתחות הילד בבית החולים לילדים ספרא. צילום: דוברות "שיבא"

ד"ר עמר בר יוסף, סגן מנהל בית החולים ספרא לילדים בתל השומר, מונה למנהל המכון להתפתחות הילד בבית החולים לילדים במרכז הרפואי שיבא. ד"ר בר יוסף למד רפואה באוניברסיטה העברית ב"הדסה עין כרם", שם גם למד דוקטורט בנוירוביולוגיה. ל"שיבא" הגיע בשנת 2003 כסטאז'ר והמשיך להתמחות ברפואת ילדים.

בסיום ההתמחות טס לטורונטו והתמחה בנוירולוגיה-ילדים והתפתחות הילד בבית החולים SickKids. ב-2012 שב ארצה לבית החולים ספרא כנוירולוג ילדים ומומחה להתפתחות הילד.

על מינויו אמר ד"ר בר יוסף: "אני גאה ומאושר לקבל את הניהול של המכון להתפתחות הילד, שבבסיסו האיתן נמצא בראש ובראשונה צוות של אנשי  מקצוע מרפואה, סיעוד אדמיניסטרציה ובעיקר מקצועות הבריאות.

"היעדים של המכון להתפתחות הילד לשנים הקרובות כוללים, בין השאר, הרחבת המענה לביקוש ההולך וגדל לשירותי המכון מאז פרוץ מגיפת הקורונה; מעבר לעבודה בטיפול מרחוק כחלק מתפיסה של עבודה עם המשפחה בסביבה הטבעית שלה; הקמת מרפאות למעקב אחרי ילדים שמקבלים טיפול בבית החולים; השתלבות בחיי הקהילה בסביבה של  בית החולים לילדים; והגדלת נפח  המחקר, ההדרכה והחדשנות בשיתוף פעולה עם מעבדות מחוץ למכון ומרכז החדשנות ARC. אני נרגש לצאת לדרך ביחד עם הצוות המסור של המכון".

נושאים קשורים:  ד"ר עמר בר יוסף,  מינויים,  חדשות,  התפתחות הילד,  בית החולים ספרא לילדים
תגובות
אנונימי/ת
19.01.2022, 22:01

כדאי לברר איך קיבל את התפקיד ומה קרה מאז למכון בניהולו

אנונימי/ת
26.01.2022, 10:05

בשנים האחרונות פחת מינוי רופאים ערבים לידיעתכם