מינויים

מונתה מנהלת חדשה למרכז לטיפול בנפגעי תקיפה מינית ב"פדה-פוריה"

ד"ר נטליה וולקוב, ששימשה בחמש השנים האחרונות כמנהלת החדר הטיפול האקוטי וכרופאה בכירה במחלקת נשים ב"בני ציון", תנהל מעתה את מרכז טנ"א

ד"ר וולקוב, מנהלת מרכז טנ"א ב"פדה-פוריה". "להבטיח זמינות גם בשעות הלילה ובסופי שבוע"

ד"ר נטליה וולקוב מונתה לאחראית על מרכז טנ"א – טיפול רפואי ופסיכוסוציאלי בנפגעי אלימות מינית, הפועל במרכז הרפואי פדה-פוריה בטבריה. היא החליפה בתפקיד את ד"ר נסיה לנג, שפרשה לגמלאות.

ד"ר  וולקוב שימשה בחמש השנים האחרונות כמנהלת החדר הטיפול האקוטי וכרופאה בכירה במחלקת נשים ב"בני ציון". החדר האקוטי או "חדר 10" ב"בני ציון" הוא אחד מחמישה מרכזים אקוטיים בישראל לטיפול בנפגעי אלימות מינית.

"התכנית שלי", אמרה ד"ר וולקוב, "היא להעמיק את הקשר של מרכז טנ"א עם הגורמים המטפלים בעבירות אלימות מינית במשרד הבריאות ובפרקליטות כדי לבנות תשתית מיטבית לטיפול בנפגעי תקיפה מינית. במקביל, גם לחזק את הקשר עם הגורמים בקהילה - מחלקות הרווחה ברשויות המקומיות, קופות החולים, בתי החולים בסביבה, מרכזי סיוע לנפגעים ונפגעות תקיפה מינית, מרכזי הגנה לילדים ונוער וכל הגופים  הבאים במגע עם נפגעי תקיפה מינית".

מרכז טנ"א מוגדר כמרכז אקוטי הנותן מענה לאירוע שהתרחש בטווח של שבוע מיום הפגיעה וגם למקרים אחרים בהתאם לצורך. "אנחנו עושים מאמץ להדק את הקשר הזה עם כל הגורמים ולהבטיח זמינות שלנו גם בשעות הלילה ובסופי שבוע", הוסיפה ד"ר וולקוב.

נושאים קשורים:  ד"ר נטליה וולקוב,  מרכז טנ"א,  ד"ר נסיה לנג,  נפגעי תקיפה מינית,  מינוי,  חדשות,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות