• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
מינויים

ד"ר אוהד הוכמן נכנס לתפקידו כמנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון

ד"ר הוכמן מחליף בתפקיד את ד"ר אמנון רופא, ששימש כמנכ"ל המרכז הרפואי בחיפה 19 שנה ופרש לגימלאות

מימין, המנכ"ל היוצא ד"ר אמנון רופא ולצידו המנכ"ל הנכנס ד"ר אוהד הוכמן. צילום אסנת זיבנברג

ד"ר אוהד הוכמן החל בתפקידו כמנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון בחיפה. ד"ר הוכמן החליף בכך את ד"ר אמנון רופא, ששימש כמנכ"ל המרכז הרפואי 19 שנה ופרש לגימלאות. בשמונה השנים האחרונות היה ד"ר הוכמן סגן מנהל המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. הוא השתחרר מצה"ל בדרגת סא"ל. תפקידו האחרון בצבא היה קצין הרפואה החילי של זרוע הים.

ד"ר הוכמן, נשוי + 3, תושב קריית טבעון, בוגר בית הספר לרפואה בירושלים הוא בעל תואר שני במינהל מערכות בריאות, מומחה ברפואת משפחה ובמינהל רפואי.

עם כניסתו לתפקיד המנכ"ל אמר: "אני שמח להגיע ל'בני ציון' הנמצא בתנופת בינוי ושדרוג תשתיות קיימות". הוא הודה למנכ"ל היוצא ד"ר רופא ואמר: "פגשתי איש מקסים ומנהל משכמו ומעלה שהוביל תהליכי פיתוח במכלול תחומי העשייה ובהם התחום הרפואי, המחקרי, השירות למטופלים והתשתיות. אני גאה להמשיך בדרכו. הוא תמיד יהיה חלק מאיתנו. אני מודה לו על פועלו ומאחל לו בריאות והמשך עשייה למען החברה והבריאות".

בהמשך פירט ד"ר הוכמן: "ניצבים בפנינו בשנים הקרובות אתגרים גדולים ובראשם סיום הקמת חדר המיון הממוגן, שדרוג המחלקות והמבנים, המשך הטמעת תהליכי שירות מתקדמים ועוד. יחד עם צוות הרופאים והעובדים המסור נמשיך להצעיד את בית החולים קדימה".

נושאים קשורים:  ד"ר אוהד הוכמן,  ד"ר אמנון רופא,  בית החולים בני ציון,  מינוי,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
03.07.2019, 21:59

מענטש אמיתי