חדשות

שני מינויים חדשים באגף נשים ומיילדות במרכז הרפואי "אסף הרופא":

ד"ר משה בצר מונה למנהל מחלקת יולדות וחדרי לידה וד"ר נעם סמורז'יק מונתה למנהלת היחידה לאנדוסקופיה גניקולוגית

ד"ר נעם סמורז'יק (צילום: "אסף הרופא")

שני מינויים חדשים באגף נשים ומיילדות במרכז הרפואי "אסף הרופא": ד"ר משה בצר מונה למנהל מחלקת יולדות וחדרי לידה וד"ר נעם סמורז'יק מונתה למנהלת היחידה לאנדוסקופיה גניקולוגית. ד"ר בצר החליף את ד"ר יוסי טובבין, שעבר ל"אסותא" אשדוד, וד"ר סמורז'יק החליפה את פרופ' מוטי פנסקי, שעבר גם הוא לבית החולים החדש באשדוד.

ד"ר בצר, בן 57, נשוי ואב לשלושה וסב לנכד, מתגורר בשוהם. הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב, מומחה ביילוד ובגניקולוגיה ובנוסף גם בעל תואר שני בניהול מערכות בריאות.

ד"ר משה בצר (צילום: "אסף הרופא")

את צעדיו הראשונים כרופא החל ד"ר בצר ב-1991 כסטז'ר במרכז "אסף הרופא" ובהמשך התמחה במיילדות וגינקולוגיה. מ-1999 הוא רופא בכיר באגף המיילדותי. הוא צבר ניסיון רב בכל הפעולות הקשורות בטיפול ובסיבוכי הריון ולידה ועד לא מכבר היה סגן מנהל המחלקה.

ד"ר סמורז'יק, בת 43, נשואה ואם לשתיים, מתגוררת בראשון לציון. היא בוגרת בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. השלימה התמחות-על באנדוסוקפיה גינקולוגית בבית החולים של אוניברסיטת מישיגן באן ארבור, ארה"ב. לפני כ-5 שנים חזרה לישראל לתפקיד רופאה בכירה ביחידה לאנדוסקופיה גניקולוגית ב"אסף הרופא". היחידה עוסקת בניתוחים רובוטים, לפרוסקופיים והסטרוסוקפיים. בנוסף, היא בעלת מינוי של מרצה בכיר במסלול הקליני בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב וחברת ועד החברה הישראלית לאנדוסקופיה גינקולוגית.

עם כניסתה לתפקיד החדש אמרה ד"ר סמורז'יק: "אני מודה להנהלת המרכז הרפואי ולהנהלת חטיבת נשים ויולדות על הבחירה והאמון בי. אני בטוחה שבעבודה משותפת עם הצוות הרפואי והסיעודי, יחד עם טכנולוגיות חדשות, נצעיד את המחלקה קדימה. חשוב לי להדגיש שהיום ב'אסף הרופא' היולדת וחווית הלידה נמצאים במרכז העשייה ובראש מעייננו".

ד"ר בצר הוסיף: "צוות העובדים שלנו מסור ונאמן ופועל ברוח 'עם הפנים ליולדת', 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה. ההוכחה הטובה ביותר לעבודתנו הם מאות מכתבי התודה המתקבלים מיולדות מרוצות. הן משמשות לנו שגרירות של רצון טוב ועובדה: הן חוזרות ללדת אצלנו פעם אחר פעם".

מנהלת "אסף הרופא", ד"ר אסנת לב ציון קורח, אמרה: "אני שמחה לבשר כי חלק מהמחלקות באגף נשים ומיילדות זוכות עתה לניהול חדש, עם פנים מוכרות. הרופאים הנבחרים הם מצוינים ומהשורה הראשונה בארץ; גדלו והוכשרו באסף הרופא וקיבלו תשבחות מקיר לקיר מהמטופלות, בני משפחותיהן ומעמיתיהם למקצוע. הנהלת אסף הרופא תמשיך לתמוך בבחירת רופאים מצוינים שרואים לפניהם את חווית השירות למטופלת בראש מעייניהם".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "אסף הרופא",  ד"ר משה בצר,  ד"ר נעם סמורז'יק
תגובות
אנונימי/ת
06.11.2017, 23:19

ד"ר נעם סמורז'ק היא מופת ודוגמא כרופאה וכאדם. המון הצלחה! ייצגי את דור הרופאים (ובמיוחד הרופאות) הבא בכבוד.

מזל טוב
בשעה טובה ובהצלחה