חדשות

ד"ר אמיר וינטראוב מונה לראש היחידה לפוריות ולהפריה חוץ-גופית ב"לניאדו"

ד"ר וינטראוב החליף בתפקיד את ד"ר יעקב ממט, שפרש לגמלאות; בשנים האחרונות שימש ד"ר וינטראוב כרופא בכיר באגף נשים ויולדות וביחידת ה-IVF ב"שערי צדק"

ד"ר אמיר וינטראוב, מנהל היחידה להפריה חוץ גופית ב"לניאדו". "ללמוד ולהעמיק בעשיית רפואת פוריות נכונה ומתקדמת". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר אמיר וינטראוב, מומחה למיילדות וגינקולוגיה עם תת-התמחות בפוריות במרכז רפואי בקנדה, מונה בשבוע לראש היחידה לפוריות ולהפריה חוץ גופית (IVF) במרכז הרפואי "לניאדו" בנתניה. ד"ר וינטראוב החליף את ד"ר יעקב ממט, שפרש לגמלאות.

ד"ר וינטראוב הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית ו"הדסה" בירושלים. הוא התמחה במיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי "שערי-צדק" וביצע תת-התמחות בתחום הפוריות באוניברסיטת טורונטו שבקנדה.

בשנים האחרונות שימש ד"ר וינטראוב רופא בכיר באגף נשים ויולדות וביחידת ה-IVF ב"שערי צדק" ובמקביל ניהל מרפאות פוריות באזור ירושלים.
במסגרת תפקידו ב"שערי צדק" ריכז ד"ר וינטראוב את בדיקות ההידרוסונוגרפיה.

בנוסף להתמחותו עבר ד"ר וינטראוב קורס מנהלי מחלקות שעורכת ההסתדרות הרפואית. הוא חבר באגודה הישראלית והאירופית לפוריות ומשמש סוקר מדעי בכמה כתבי עת בינלאומיים. ד"ר וינטראוב זכה בכמה פרסים על עבודות מחקר שביצע ועל הצטיינות בהוראה לסטודנטים לרפואה באוניברסיטה העברית.

עם כניסתו לתפקידו החדש, אמר ד"ר וינטראוב: "ב'לניאדו' הכרתי יחידת IVF ותיקה עם אנשי מקצוע מעולים ומעבדה ברמה גבוהה ביותר. כן התוודעתי ליחס האישי והתומך הניתן ביחידה לכל הזוגות הפונים לעזרת אנשי המקצוע. וכל זאת לצד הקפדה על כללי ההלכה היהודית ועל נהלי איכות מחמירים בכל הקשור לזיהוי המטופלים והטיפול בעוברים".

לדבריו, "ביחידת ה-IVF ב'לניאדו', כל העוברים גדלים באינקובטור מתקדם (Time Lapse). אני שואף להמשיך ולבסס את היחידה כמסגרת מובילה עבור תושבי מרכז הארץ והצפון, המעוניינים בשילוב הזה שבו אפשר לקבל במקום אחד את כל טיפולי הפוריות - החל מהבירור הראשוני ועד להשגת ההיריון המיוחל".

ד"ר מרדכי בן דוד, מנהל אגף נשים ויולדות בבית החולים, בירך את ד"ר וינטראוב עם כניסתו לתפקיד. הוא ציין כי מינויו של ד"ר וינטראוב הוא חלק מ"מהלך אסטרטגי" לגיוס כוח אדם מקצועי איכותי לאגף נשים ויולדות.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר אמיר וינטראוב,  פוריות,  IVF,  המרכז הרפואי "לניאדו"
תגובות
אנונימי/ת
11.07.2017, 10:24

איש יקר ומקסים!