חדשות

דיווח: הסגל הבכיר של המחלקה להמטו-אונקולוגיה ילדים ב"הדסה" מאיים לעזוב

לפי דיווח אתמול (יום ג') בערוץ 2, ההכרזה הדרמטית נעשתה על רקע "מחלוקת קשה" עם מנכ"ל "הדסה"; הנהלת "הדסה": "נגייס להם מחליפים הולמים"

שביתה בבתי החולים. צילום אילוסטרציה: פלאש 90

כל סגל הרופאים במחלקה ההמטו-אונקולוגית ילדים ב"הדסה" עין-כרם מאיים לעזוב את בית החולים ולעבור לבית חולים אחר, בעקבות "מחלוקת קשה עם מנכ"ל הדסה, פרופסור זאב רוטשטיין"; כך דיווח אמש (ג') ערוץ 2.

בדיווח נמסר, כי הנושא הובא לידיעת שר הבריאות יעקב ליצמן, שזימן אליו לשיחה את מנהל המחלקה, פרופסור מיקי וינטרוב. הפגישה לא הועילה, נמסר בדיווח, אך לא נמסר מהו מהות הסכסוך שהוביל להכרזה הדרמטית.

פרופ' וינטרוב: "בגלל חילוקי דעות מקצועיים הגענו למסקנה שלא נוכל להמשיך במתן הטיפולים. נבדקת תכנית לעבור למרכז רפואי אחר"

פרופסור וינטרוב לערוץ 2: "הצוות הקדיש, מקדיש ויקדיש את מיטב זמנו לטיפול בילדים חולים. אבל הגענו - בגלל חילוקי דעות מקצועיים - למסקנה שלא נוכל להמשיך במתן הטיפולים. נבדקת תכנית לעבור למרכז רפואי אחר. אנו מקווים שמשרד הבריאות יאפשר את המעבר ללא קשיים".

תגובת הנהלת הדסה: "פרופסור מיקי וינטרוב, שהיה מנהל המחלקה להמטואונקולוגיה ילדים, הודיע בימים האחרונים להנהלת הדסה על רצונו לפרוש מבית החולים יחד עם כמה מחברי צוותו. מדובר ללא ספק באבידה של רופא מנוסה, מיומן, חרוץ ומסור, ושל אנשי צוות מקצועיים וטובים.

"הנהלת הדסה תעשה הכול על-מנת להניאם מצעד זה. ברור שבמידה ופרישתם תצא בכל אופן לפועל, ההנהלה תגייס להם מחליפים הולמים וזאת מבלי שהשירות הרפואי המעולה של המחלקה ייפגע".

נושאים קשורים:  חדשות,  סכסוך,  המרכז הרפואי "הדסה",  פרופ' מיקי וינטרוב,  פרופ' זאב רוטשטיין
תגובות
אנונימי/ת
25.01.2017, 12:38

פרופסור וינטרוב וצוותו הם אנשים קדושים. עושים הכל אך ורק למען הילדים מבלי כל רצון לעשות לביתם. מעבר לכך שהמטואונקולוגים לילדים הם משאב נדיר ביותר זו אבדה נוראית להדסה ופגיעה נוראית בילדים המטופלים שם

אנונימי/ת
26.01.2017, 19:27

כל מי ש"זכה" לעבוד במחיצת רוטשטיין והבוס שלו בתל השומר מבין מה קורה.

אנונימי/ת
26.01.2017, 20:10

זאב רוטשטיין- זכור שבידיך אמנות הנבוט אבל גם אמנות הפיתוי.
בשיבא זוכרים אותך משתמש במיומנות רבה בשתיהן.
הרופאים הם המשאב היקר ביותר שלך. אל תבזבז אותו.

אנונימי/ת
26.01.2017, 20:23

פרופ. רוטשטיין כנראה מצליח לגרום למצבים דומים כמאט בכל סקטור. מוזר למה שר הבריאות זימן את מנהל המחלקה ולא או גם את פרופ. רוטשטיין. הדברים מתדרדרים כלכלית בכזו תורה ומהירות שפשוט אי אפשר לא לחשוש או אפילו לחשוב שסה במקוון. מה שפרופ. קפלן התחיל, פרופ. רוטשטיין יסיים: קריסה סופית של ״הדסה״. כל יוזמה רווחית מקבלת ״לא״ לפני הצגתה, פגישות עם רופאים, במידה ונרשמו, מבוטלים ברגע אחרון...מוזר...כאילו ״הדסה״ זה המגרש חנייה הפרטית שלו. אף אחד לא יכול לכתוב ישירות לנשות ״הדסה״? ריבונו של אולם, הבן אדם הזה חי בסרט. שהוא כתב, הוא ביים והוא השחקן הראשי...והיחיד!!! רופאים? חולים? מי סופר אותם? יש רק שאילה עיקרית: כמה עולה בית החולים? אולי זוהיא התוחנית: להביא ״הדסה״ לשווה ארך של גרושים ולקנות אותה בכלום. ואחר כך להפוך אותה לבית חולים פרטי. אונקולוגיה ילדים? רופאים מנוסים ומסורים? למי זה הכפת?

אנונימי/ת
27.01.2017, 12:40

מדוע הצורך להגיב בעברית אם ממש לא יודעים את השפה (לפחות בכתיבה). זה מדכא לראות בורות כזאת, מה עוד שהכותב/ת הוא/היא אולי רופא/ה !!!

אנונימי/ת
29.01.2017, 07:25

אל תערבב בין ד"ר (ולא פרופסור) קפלן לפורפ' רוטטשטין. ד"ר קפלן איש ישר שעשה רק והרבה למען הדסה. הייתי שם

אנונימי/ת
26.01.2017, 23:39

מעולם לא היו כה מעט (אדם) שעשה כל כך הרבה רע לכל כך רבים. איש מאוס.

אנונימי/ת
27.01.2017, 14:26

אני פשוט מזועזעת בתור אחת שעבדה במחיצתו דר וינטרוב אדם רופא משכמו ומעלה
אין שני לו אדם אנושי רופא מקצועי ביותר שרואה ראשון את החולה ומשפחתו
לנגד עניו ראשון זו תהיה אבדה גדולה להדסה לא צריך לתת לזה להתבצע .